• Het is misschien een cliché maar; je kunt maar één keer een eerste indruk maken! Aangezien onze hersenen in slechts seconden het besluit hebben genomen of iets de moeite waard is om verder te kijken, is de vormgeving van een website, maar zeker ook van drukwerk, van het grootste belang.

    KREAGAAN

VLUCHTEN OF AANVALLEN

Door mooie vormgeving en bijzonder drukwerk (denk eens aan een afwijkend formaat of een bijzondere uitvoering van je drukwerk) trek je de aandacht. Hier besluiten mensen of ze meer willen weten (aanvallen) of je folder, brochure, poster, website etc. negeren (vluchten). Zonder aandacht kun je geen interesse wekken, verlangen kweken en tot actie aanzetten.

LESS IS MORE

De cover moet de aandacht trekken en interesse wekken. En bij drukwerk geldt dat de achterzijde ook een cover is. Je weet namelijk nooit hoe je folder op de deurmat valt.
Om een cover aantrekkelijk te maken moet je al het overbodige weglaten. Dat lijkt moeilijk omdat je wilt dat men niets mist van jouw geweldige product. Maar probeer toch eens om in één korte zin te vertellen waarom jij (je merk, je product) zo bijzonder is.

WHY, HOW, WHAT

Vertel waarom. Het hoe en wat komen later. Als je dat kunt zeggen in 140 tekens dan kun je die pitch ook nog eens gebruiken als tweet. Grote kans dat mensen die pitch gebruiken om anderen te vertellen waarom jouw product zo bijzonder is. Denk maar aan de woorden van Steve Jobs bij de presentatie van de eerste iPod: “With iPod, listening to music will never be the same again.”

RECLAMECAMPAGNE?

Er zijn veel manieren om reclame te maken voor je merk of bedrijf.
De kracht zit hem in het herhalen. Mensen moeten namelijk wennen aan een voorstel. Zorg ervoor dat je gewaardeerd wordt door je mooie vormgeving, heldere teksten en de technische uitvoering.
Gebruik de beleving om mensen te laten zien wat jouw product oplevert en schep verwachtingen. Jij bent immers de oplossing van de problemen van de consument.

hero-brochures
hero-catalogs-and-booklets

INVESTEREN LOONT

Het is bewezen dat bedrijven die reclame maken, zeker in moeilijke tijden, tot 30% meer omzet maken dan zij die geen reclame maken. Investeren in marketing verdient zichzelf dus vanzelf terug.

HOT

Hoewel online advertising ‘hot’ is mag je het effect van offline marketing niet onderschatten; het is nog steeds de meest doelmatige vorm van reclame maken.
Online marketing is vaak makkelijker te meten en lijkt daardoor effectiever.
Wij kunnen je voldoende tips- en trucs aanreiken om ook de effecten van een drukwerkcampagne meetbaar te maken. Door bijvoorbeeld te verwijzen naar een bepaalde landingspagina op je website of een speciaal voor jouw actie aangemaakt e-mailadres of telefoonnummer.

TEKST & BEELD

Wij ontwerpen en leveren reclameproducten, communicatiemiddelen en alle soorten drukwerk. Van verpakkingen tot posters, pennen en advertenties. Wij illustreren daar waar nodig en zorgen voor beeldmateriaal.

VISUELE OPLOSSINGEN

Elke opdracht begint bij ons met een nieuw, uniek concept. Oplossingen zoeken en komen met verfrissende, originele ideeën voor (online en offline) advertising. Dat is ons doel. Zo zorgen wij dat jouw boodschap opvalt en dat je jouw doel bereikt.

DRUKWERK

De meeste opdrachtgevers gebruiken onze ‘full-service’. Van concept, ontwerp tot eindproduct. Daarbij nemen wij het hele ontwikkeltraject voor je uit handen.
Dat werkt sterk kostenbesparend omdat wij de weg kennen binnen de grafische industrie. Zo kom je nooit voor de verrassing van bijkomende kosten. Bovendien weet je op die manier zeker dat het ontwerp ook echt tot zijn recht komt in het eindproduct. Herdrukken komen bij ons niet voor. Heldere inkten. Hoge kwaliteit papier. Precies gesneden… Goed drukwerk maakt het verschil! Met de modernste technieken van full colouring bereiken wij het mooiste resultaat.

De combinatie van grafische vormgeving met de uitgebreide collectie producten uit onze eigen webshop SIGNING+ staan garant voor de beste prijs, kwaliteit en doelmatigheid.


portfolio_logo_huisstijl

LOGO en HUISSTIJL ONTWERPEN

Een goed logo zit hem niet in de complexiteit maar in de effectiviteit. Onderscheidend zijn, dat is de kracht van een goed logo. Lees meer…

Op zoek naar creativiteit?

ZZP, MKB, webshop, stichting, vereniging... Wij zoeken naar wat jouw drijft en vertalen dat in mooie ontwerpen die je helpen om anderen te overtuigen. Wij komen onze afspraken na, zijn transparant over de kosten, altijd eerlijk en geven advies waarmee je verder kunt.